2 mars 2010

Desperate housewives

Idag börjar ett av mina älsklings program,
äntligen, desperate housewives,ska bli så spännande!
idag har allt varit lite bättre, har varit hos "läkaren" och så,
sen praktik sen hem och tränat crosstrainer, och sen mätte
mamma mig alltså måtten runt min midja,höft,byst & lår,
det visade sig att jag har blivit 8cm smalare runt höfterna,
3 cm smalare runt låren, 2 cm i midjan och bysten vet jag
inte riktigt om det stämmer eftersom jag inte vet vilken bh
jag hade på mig sist jag mätte mig, men har för mig att jag
har på mig samma, och isf har det försvunnit 6cm därifrån.
Nu ska jag ta det lugnt, kolla tv och sen plugga lite till.

5 kommentarer:

Sandra sa...

Vad duktig du är hjärtat mitt!

E.Vendela sa...

Fin blogg:D

Tolis sa...

Fin blogg du har! :) Lust att följa varann på bloglovin? =)

Anonym sa...

Så stilig design du har :)

CupCakeKiss sa...

Tack så mycket allihopa ! vad glad jag blir! <3