5 mars 2010

Ny Piercad!

Hej Hej !
Måste först och främst skriva att min lilla älskling Sandra fyller
hela 18 år idag, så grattis på henne ! Kom just därifrån, har
ätit lite smörgåstårta och gav henne presenter :) Orkade inte
dricka idag tyvärr men det kommer fler tillfällen till det !
Idag har jag iallafall piercat mig i naveln för 4:e gången haha!
Hoppas den inte vandrar nånting denna gång, har haft väldigt
otur med min navel alltså :( jaja, vi får se hur det går helt enkelt!
Jag har haft prov i skolan både idag och igår, inte kul alltså :/
Igår handlade det om energi, och läraren hade inte gett oss rätt
grejer att plugga på så det gick ju åt helvete för alla, sämst.
Idag hade vi prov i bransch och produktkunskap, det gick bra !
Nu är jag hemma hos Linus, ska ta en dusch sen kolla film !
Puss

0 kommentarer: