9 februari 2010

Bad Romance

Tjenis penis !
Idag har jag haft praktik, fick massage på ben och vader av
en ny tjej :) jätte skönt var det, verkligen ! Sen har jag tvättat,
småplockat, bytt handdukar och sånt där, sen fick de sina
paket de hade beställt, kul kul :) fick packa upp och prismärka :)
Men det är ju sjukt hur mkt pengar de är emellan företagen köper
in varorna för och det priset som kunderna får köpa dem för.
Gud ja, undra varför det är SÅÅ stora skillnader, det är jätte mycket.
Aja, sen åkte jag hem, käkade lite turkisk yoghurt med blåbär i !
Nu har jag precis ätit kyckling med färska champinjoner,
squash och rödlök, det var riktigt gott !
Har tränat lite på crosstrainern idag också, ska ta
en promenix snart med Linus och Troja, vi ska handla mat till mig
till imorgon, då blir det ceasarsallad och kycklig till lunch, ska ta
med till skolan, får se hur det kommer gå att ta med mat varje dag
eftersom endel grejer måste man ju värma och jag har ju inte tillgång
till en micro varje dag i skolan, ah det ordnar sig på nått sätt :)

Dagens grej - fick en grymt skön massage
Dagens nej - inge bra på tv :(

0 kommentarer: