5 februari 2010

It's like you're my favourite drug

Hej alla söta som läser min blogg!
Idag har jag varit i skolan, gick igenom lite
teori och så inför några prov, på svenska lektionen
så kollade vi film, på danska, med dansk text :S
haha fattar typ ingenting, jaja så var det med det,
på bransch & produktkunskapen fick vi köra lite övningar,
det var kul (= fick ha ögonbindel och klättra över
stolar och bord, haha ja lite annorlunda lektion men.
sen hade vi bild, då ska vi göra gubbar av ståltråd,
papper, lim och gips. Louise och Frida råkade skära
sig på fingrarna haha, stackarna :(
Sen mötte Linus upp mig på stan, sen kom hans bror
och gick med oss också! jag hittade lite grejer iaf;
1 par skor
1 par glansiga leggings
2 par kalsonger till Linus (till alla hjärtans dag)
2 par choklad/jordgubbs *pennor* som man kan måla på
varandra med & sen äta upp, hihi (till alla hjärtans dag)
1 tatueringstidning !

så jag är hel nöjd med dagen och mina köp!
när vi kom hem så hade pappa åkt och hämtat Kina mat,
gott som satan. (måste passa på & mumsa nu för imorrn
börjar jag ju med GI-metoden!)


1 kommentarer:

tovsing sa...

lägg in bild på skorna:)