24 februari 2010

Göteborg!

Hej alla, nu funkar det äntligen att skriva ett inlägg här
på bloggen, haha försökt tidigare, men det har inte gått :/
Aja, idag har vi gått runt på stan och kollat lite,
blev inte så mkt shoppat men en ny t-shirt från HM,
och min favorit mascara från Yves Rocher sen fick jag
köpa en jacka av min syster för hon hittade en ny och jag
ville ha hennes så , as bra det ;) Sen åkte vi och handlade
mat, gick på 400 kr, och vi vet inte om det räcker den tiden
som vi ska vara här, dyrt med GI mat, eller ingredienser till det.
Nu på kvällen har vi iaf kollat på Bröllopsfotografen och jag
är ganska besviken på den filmen faktiskt, trodde den skulle vara
jätte rolig och så, men den var seg :( synd det, men den var Okey.
Imorgon ska vi ta det lugnt, på kvällen ska vi eventuellt på bio,
shutter island ska vi se isåfall :) Härliiigt, hoppas den är bra !
Nu ska jag kolla runt lite på internet och prata med min syster :)
Puss och Hej

 Syster bild på lexus :) fin fint !

0 kommentarer: