14 februari 2010

Love is a battlefield.

glad alla hjärtans dag på er !
idag gick jag upp vid tio, fixade frukost på sängen till Linus :)
käka det med honom, sen kom mormor och tog en sväng med Troja,
då kröp jag ner i sängen igen och somna om en liten stund :)
Sen gick jag upp när hon kom tillbaka, plockade mina ögonbryn och
sminkade mig, sen lagade jag mat, coleslaw sallad tror jag det hette med
grillad kyckling, och sen gjorde vi nudlar och curry sås till linus och sen
åt han kyckling till det . Sen var jag så duktig att jag satte igång en diskmaskin
och en tvättmaskin och sen plocka ur det när allt var klart ! Duktigt !
Igår satt jag för övrigt och pluggade i 4 timmar ,
haha herregud det var jobbigt!
Om ett tag ska jag fixa tacosallad och sen en kycklingsallad till imorgon, gott!
Efter det ska Linus och jag hem till honom,
kolla serier och måla på varandra med
pennorna jag köpte, hihi skoj :) sen ska jag färga håret också !

Ha det bäst, Puss :)

0 kommentarer: