6 februari 2010

Complicated

Hej !
Idag gick jag upp runt halv 12, skönt som satan :)
gick och plugga lite inför ett prov om huden och så, segt
men nu är det iaf gjort ! Började även med GI-metoden idag,
vart tacosallad till lunch, sen ikväll blire torsk och broccoli o sånt där.
Idag ska vi bara ta det lugnt tror jag, ladda inför nästa helg istället,
för då ska vi fira Therese som fyller 18år imorgon ! Då blir det party!
Igår kväll kollade Linus och jag på en film som hette Into The Blue 2,
helt okej film men jag tycker att första filmen är bättre, men men :)
Nu ska jag ta och spela lite x-box och sen kolla om internet på den andra
datorn funkar, använder Linus dator nu, finns inga bilder eller så, så det
är ju lite tråkigt men det kommer sen när den andra datorn funkar !
Men just ja, det kom en kille och hämtade min gamla mobil också,
så nu är jag 1900 kronor rikare , hihiihih ! :D

Dagens grej - Börjat med GI-metoden + min mobil blev såld !
Dagens Nej - Har pluggat för länge :(

0 kommentarer: