3 februari 2010

Hej allihopa !
Idag var jag i skolan, hade två lektioner (=
Började med makeup, Therese sminkade mig,
hon använde några olika nyanser av grön och sen
hade hon glitter och sen ramade hon in ögonen med
en svart kajal ! Det vart fin fint, lite ovant men :)
Bild på sminkningen kommer efter inlägget !
Sen hade vi en lektion till, klassråd och sen lite
sex och samlevnad, sen slutade vi och då väntade Linus
på mig vid gallerian, vi gick runt lite på stan i jakt
på present åt min syster som fyller den 13:e februari !
Hittade tillslut det jag ville ha iaf, sen åkte vi hem
gjorde lite kaffe och nu sitter jag här .
Ikväll ska jag ta ett bad och sen blire AndraAvenyn,
mys mys, ska kanske plugga lite också, om jag orkar !

Dagens grej - Therese sminkning på mig !
Dagens nej - Jag har fått en finne längre ner på halsen :O ,
hahaha, usch och den gör ont som satan, hur lyckas man med
att få en finne där är ju frågan :(

1 kommentarer:

Nora sa...

haha, tack! :D
blir så glad av sånna kommentarer:)

din blogg är också jättecool! :D