10 februari 2010

You can tell everybody, that this is your song

nanana, hej alla söta !
idag när jag vaknade gick jag till vågen och vägde mig,
jag har gått ner 2 kg sen i lördags, tro det eller ej !
Fan vad glad jag blev, och man blir ju peppad som attans när
det ger resultat så snabbt ! så idag har jag varit riktigt glad :)
Förutom att jag missade bussen när jag skulle hem hahaha ^^
Idag firar Linus och jag 1år och 4mån, den ni :)
När jag kom hem från skolan så satte jag mig och plugga matte,
haha usch :( har prov imorrn så jag måste fatta nått av det
vi har jobbat med, får väl ett stort jävla IG, men man kan
ju försöka iaf. Sen har jag skrivit ut massa läxor jag ska göra,
haha, men jag är ganska glad ändå faktiskt, haha!
Nu ska jag göra nått annat :) sen ska jag till linus iaf,
Tänkte bjuda på 2 jätte gamla bilder bara för att jag är glad!
Puss På Er !


2 kommentarer:

ina sa...

oh va kul! vill ocksåå.duktig du är!

CupCakeKiss sa...

jaa, det är kul (=
taack !