15 februari 2010

Wake me up when september ends

Hej, sitter hos Linus och lyssnar lite på Green day, längesen :P
Idag hade jag matte, tråk, sen engelska, ännu tråkigare,
och sen skulle vi tydligen ha prov på hur mkt som helst,
fast läraren bara hade sagt att vi skulle ha ett litet förhör på det
vi har gått igenom, vilken var en halv sida av 4 sidor, haaha.
Jag hade läst hela häftet iaf, så jag gjorde provet, men ingen annan
gjorde det :P men jag orkade inte ha mer grejer senare så jag
gjorde det, men det verkar ha gått okej för läraren har inte smsat
mig (om jag skulle fått ig skulle hon hört av sig) .
ah, gud jag är så jävla trött idag, och har såååå ont i min rygg,
känns som någon har satt i stålrör i ryggen på mig :(
Sen färgade jag ju mitt hår igår, vilket blev typ svart, möök,
det skulle bli mörkbrunt/chokladbrun men sen blire svaart, aja,
har ju haft det förut, så är ganska van vid det :P

Ikväll ska vi kolla film, och bara ligga i sängen, skönt !
orkar ingenting typ, men imorrn ska jag till min praktikplats
och då ska jag vaxa mina ben, nice nice :)

Dagens grej - Tog en sovmorgon
Dagens nej - sååå ont i ryggen :(

1 kommentarer:

linn sa...

Tack!:)