8 februari 2010

Highway to hell

hej allesammans !
Ja ni, vet inte vart jag ska börja berätta om dagen, imorse vaknade
jag iaf klockan 6 (helt av mig själv) och trodde att Linus hade stängt av
mitt larm, men haha, nej så var det ju inte. Så somnade jag om och var
verkligen jätte trött när jag vaknade igen av klockan :(
sen skulle jag steka min omelett till frukost,
men så tog jag tydligen fel smör så det brände fast xD
sen hoppade jag på bussen, och sen satte jag på musik,
men sen började musikmojan fånått ryck, haha,
det lät som nån höll en motorsåg vid mina öron,
sen vart det nå konstigt med rösterna, de liksom sjöng i slowmotion !
sen starta jag om den, och den var som vanligt igen, helskumt !
sen var vi på isstadion i typ 20 min, haha sen åkte jag hem,
fick världens nysanfall så sminket rann som jag vet inte vad.
Sen tillbaka till skolan, då var matte läraren försenad typ en kvart,
as irriterande eftersom vi har prov på torsdag :(
sen känner jag mig helt konstig idag,
känns som jag inte har nån energi, mina ben och armar orkar
inte med nånting, och jaa men det går väl över.
Kroppen spökar väl lite nu när den ändrar livsstil ;)

Men ja, sen slutade vi halv fem och min buss gick 55,
så jag och tove tog en snabb sväng på stan i jakt på nån finare överdel
till på fredag, hittade en och sen köpte jag en puderborste också!

Dagens Grej - Jag köpte en ny top till på fredag :)
Dagens Nej - Hela dagen var ju helt skum :S

0 kommentarer: