2 februari 2010

I don't care about getting by

Idag gick jag upp vid klockan 8,
drog till praktiken och skickade ut lite mejl åt företaget.
sen tvättade jag lite och sånt där, sen kolla jag på när de
behandlade en tjej med "Omorphia" en ny pryl som stramar åt huden,
minskar ärr och celluliter och sånt där :)
Sen slutade jag runt halv fyra, tog bussen hem och sen drog
jag till mormor och hämtade min hund Troja.
Nu ska jag göra min engelska läxa, försöka iaf, har ingen
lust alls att plugga men måste man så måste man.
Längtar till ikväll, PARADISE HOTEL FINAL ! så spännande !
Men det är ju sämst att det är slut, känns som säsongen har
gått jätte fort !
Måste passa på att rekommendera en serie, till er som gillar
t.ex Twilight :) Vampire Diaries som börjar den 11:e februari på 6:an!

Dagens Grej - Paradise hotel final
Dagens Nej - Måste plugga :(

0 kommentarer: