4 februari 2010

You're the storm that i belive in

Idag har jag varit i skolan, fick sluta tidigare
eftersom någon satte igång brandalarmet, moget .
aja, skönt att sluta tidigare iaf, men så onödigt att hålla
på när skolan redan har dåligt med pengar och så.
Jaja, drog till Sandra, var där typ 5min för att hon
var så trött, så gick jag till bussen och åkte hem.
Sen hämtade jag Troja, gick tillbaka hem och sen kom
Linus med en räksallad åt mig från Måsta pizzeria, Gott,
förutom att en räka smaka bajs så jag höll på att spy, HAHA !
Nej, men den smaka riktigt äckligt, inte bajs men ja ni fattar.
Idag ska jag nog köra lite crosstrainer här hemma,
även fast jag fortfarande är förkyld, men orkar inte vänta
längre, så jag tänkte köra lite varje dag, sen börja träna
på gym när förkylningen är över. Sen äre klart att jag ska
börja med GI-metoden på lördag, nice !

Dagens grej - Fick sluta tidigt
Dagens nej - den äckliga räkan+att mitt internet är stört !

0 kommentarer: